piątek, 18 kwietnia 2014

Spełniłam życzenie kulinarne mojego synka.

Zawsze pytam mojego synusia jakie ma kulinarne życzenie gay przyjeżdża do domu.
No i wczoraj mnie zaskoczył. SOLJANKA. Ale przecież jest to zupa którą przygotowuję na Boże Narodzenie!!!! Nie szkodzi. Prosi o soljankę. I życzenie stało się rozkazem.
A więc będzie soljanka.
Moja soljanka jest inna , bo wszyscy  w domu nie lubią wywaru rybnego. I zawsze przyrządzam tę zupę na rosole z drobiu.
Składniki:
rosół z drobiu
świeży filet z łososia
świeże filety z pstrąga
świeże filety z dorsza lub innej bialej ryby.
oliwki czarne
oliwki zielone
kapary
ogórki kiszone
papryka czerwona
przecier pomidorowy

Sposób przyrządzenia:
Filety rybne oddzielić  od skóry i dokladnie wybrać ości, pokroić na duże kawałki i posypać Warzywkiem
Rybę obtoczyć w mące i usmażyć na oleju z pestek winogron .
Wyłożyć do ostygnięcia.

Pokroić ogórki i oliwki w plasterki
Pokroić paprykę w małe paski.

Do rosołu dodać przecier pomidorowy , zagotować.
Włożyć kapary, oliwki i ogórki. Gotować 20 minut.
Dodać rybę i zagotować . Nie gotować aby ryba nie rozleciała się. Ryby musi być sporo i duże kawałki.
Podać w miseczkach posypane zieloną pietruszką i z plasterkiem cytryny.

Podawać z bagietką lub bułką.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz